BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

استاندارخراسان شمالی: ایجاد کمیسیون بررسی طرح تفضیلی در شهرداری بجنورد غیر قانونی است

بجنورد - ایرنا -استاندار خراسان شمالی گفت: با توجه به درج خبر ایجاد کمیسیون بررسی طرح تفضیلی در شهرداری بجنورد از سوی یک عضو شورا در رسانه ها تاکید می شود که تشکیل هر گونه کمیسیون برای انجام توافق تغییر کاربری اراضی از صلاحیت شورای شهر و شهرداری خارج است.



به گزارش ایرنا به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی علی اکبر پرویزی خطاب به ریاست شورای اسلامی و سرپرست شهرداری بجنورد اظهار کرد : با توجه به درج خبر ایجاد کمیسیون بررسی طرح تفضیلی در شهرداری بجنورد توسط یکی از اعضای شورا در رسانه ها ، مجددا تاکید می گردد تشکیل هر گونه کمیسیون ، کمیته و عناوین مشابه برای انجام توافق تغییر کاربری اراضی از صلاحیت شورای شهر و شهرداری خارج او غیر قانونی بوده است.

وی افزود : بر اساس آراء صادره هیئت محترم عمومی دیوان عدالت اداری شورای اسلامی شهرها حق وضع عوارض تغییر کاربری اراضی در طرح تفصیلی مصوب را نداشته و در صورت الزام و اجبار مردم به واگذاری زمین یا دریافت وجه در قبال تغییر کاربری اراضی مصوب طرح ضمن لغو مصوبات مذکور در کمیته انطباق و استانداری موضوع به مراجع قضایی ارجاع خواهد شد. 

وی تصریح کرد : شهرداری نیز از ارجاع پرونده و متقاضیان به شورای اسلامی خودداری و تقاضای مالکین به کمیته فنی و کمیسیون ماده پنج ارسال گردد.


〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.