BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

پاسخ معاون شهردار بجنورد به یک سئوال: خیابان‌ها و معابر را براساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم

معاون شهردار بجنورد در پاسخ به این سئوال که چرا برخی از معابر حاشیه شهر هنوز آسفالت نشده ولی خیابان‌های اصلی شهر چندین بار روکش آسفالت می‌شوند٬ گفت: خیابان‌ها و معابر را بر اساس اولویت تردد آسفالت می‌کنیم.


بجنورد – به گزارش انتهاج به نقل از تسنیم٬ مجتبی پارساپور امروز در گفت‌وگو با برنامه رادیویی صدای خراسان شمالی اظهار داشت: آسفالت و روکش آسفالت معابر و خیابان‌های بجنورد بر اساس تردد از خیابان‌های مرکز شهر و اصلی به سمت سایر معابر بهسازی می‌شود.

استعفا یا عزل؛ حاشیه‌های ادامه‌دار شهرداری بجنورد و چند سئوال بی‌پاسخ‌شهرداری بجنورد و دستگاه‌های اجرایی تکلیف‌ گلستان شهر را مشخص کنندبدقولی دولت در اختصاص سهمیه قیر شهرداری بجنورد؛ اعضای شورا کار پوپولیستی نکنند

وی با اشاره به عمر آسفالت‌ها در معابر شهری بجنورد٬ افزود: با توجه به حفاری‌ها و کنده‌کاری‌هایی که پس از آسفالت در خیابان‌ها انجام می‌شود٬ نمی‌توانیم عمر‌ زمانی را برای این شاخص در نظر بگیریم. البته تلاش ما این است که حفاری‌ها با برنامه و مجوز بوده و مشکلی در این زمینه پیش نیاید ولی این اتفاق برخی از مواقع غیر قابل اجتناب است.

معاون شهردار بجنورد تصریح کرد: در معابری که زیرسازی و بهسازی آن به طور کامل انجام می‌شود٬ قبل از انجام کارها از همه دستگاه‌های خدماتی می‌خواهیم که حفاری و مراحل کنده‌کاری احتمالی را انجام دهند و...      ادامه خبر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.