BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

تمامی شهرکها و نواحی صنعتی استان قابل واگذاری است

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی در نشست مشترک با رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان گفت : همه شهرکها و نواحی صنعتی استان خراسان شمالی قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی است .

 به گزارش خبرنگارپانا ازخراسان شمالی به نقل از روابط عمومی شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی،محمدعلی یوسفی افزود : وجود 14 شهرک و ناحیه صنعتی مصوب قابل واگذاری با امکانات زیربنایی مناسب در کلیه شهرستانهای استان شرایط ویژه ای را جهت جذب سرمایه گذار صنعتی در کلیه زمینه ها فراهم کرده است .

وی ادامه داد: امکانات زیربنایی شهرک صنعتی شماره 3 و شهرک صنعتی گارگاهی در مرکز استان خراسان شمالی ، در دوسال اخیر تکمیل و به بهره برداری رسیده است و هم اکنون قابل واگذاری به متقاضیان سرمایه گذاری صنعتی می باشد.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی خراسان شمالی تاکید کرد : هم اکنون کلیه شهرکها و نواحی صنعتی استان دارای آب و برق بوده و بسیاری از امکانات زیربنایی آنها تکمیل شده است.

وی ادامه داد : 89 درصد از شهرکهای صنعتی استان دارای گاز و 67 درصد دارای تلفن و اینترنت پرسرعت می باشند. محمدعلی یوسفی حمایتهای سازمان مدیریت و برنامه ریزی در اجرای ماده81 قانون بودجه در خصوص الزام دستگاههای خدمات رسان جهت تامین امکانات زیربنایی تا درب واحدهای صنعتی در شهرکها و نواحی صنعتی استان را خواستار شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خراسان شمالی در این نشست گفت : توسعه صنعت عامل مهم و موثری در توسعه استان است حسن نادری افزود : ایجاد صنایع تبدیلی باعث پیشرفت و توسعه بخصوص در منطقه خراسان شمالی می گردد.

وی تاکید کرد : تمامی مسئولین باید توسعه صنعتی را در اولویت ویژه قراردهند چرا که در مناطقی که صنعت پیشرفت کرده است ، توسعه و ایجاد اشتغال پایدار را به همراه داشته است.

نادری ابراز امیدواری کرد که با همکاری با شرکت شهرکهای صنعتی به عنوان متولی صنایع کوچک گامهای موثری در ارتقاء شهرکهای صنعتی استان برداریم.

********************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.