BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

برجام های داخلی را با همدلی وهمزبانی می توان به پیروزی رساند

عضومجمع شورای مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی :

برجام های داخلی را با همدلی وهمزبانی می توان به پیروزی رساند

اسفراین -ایرنا -عضو مجمع مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی گفت: اگر همه ما بویژه دانشگاهیان و فرهنگیان که اثر گذارترین قشر جامعه هستند همدل و همزمان با دولت و ملت باشیم می توانیم برجام های اقتصادی، اجتماعی ،سایت داخلی و فرهنگی را نیز با پیروزی به تحقق برسانیم .

به گزارش ایرنا احمد رضا مسعودی فر شنبه شب در مراسم جشن 4 سالگی مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین اظهار کرد: پست ها ومقام ها در جایگاه وسیله امتحان است و آنان که پست ها و مقام ها به چشم امانت نگاه می کنند هیچگاه برای رسیدن به پست و مقامی به هر شیوه ای متوسل نمی شوند و اخلاق مدار هستند و این معیاری برای انتخاب نامزدهای انتخابات هم است .
وی با بیان اینکه باید از کسانی که برای نظام و مردم کار می کنند قدردانی کرد گفت: از رهبر معظم انقلاب متشکریم به خاطر طرح کلید واژه حق الناس در سال 92 درباره انتخابات و همین موضوع همه را ملزم به حفاظت از آرای مردم کرد و نتیجه آن این بود که کسی روی کارآمد که موجب اعتلای جایگاه نظام در جهان شد .
مسعودی فراز توفیقات دولت در ارتقای جایگاه کشور در دنیا گفت و افزود: هر چند دلواپسان از ان خوششان نیامد .
وی افزود: دلواپسان دلواپس نظام نیستند اگر بودند ،سنگ لای چرخ این دولت نمی گذاشتند .
این فعال سیاسی گفت : وقتی رهبر معظم انقلاب سردارن دیپلماسی کشور را فرزندان انقلاب اسلامی نامدید این فصل الخطالب بود ،ولی دیدم که چه بر سر این سردارن دیپلماسی آودند .
مسعدی فر افزود: دانشجویان که نیروی متحرکه و سرمایه انقلاب اسلامی هستند و نقش موثری در انتخابات کشور داشته اند .
عضو مجمع شورای مشورتی اصلاح طلبان خراسان رضوی بابیان اینکه دز فرصت باقی مانده از سالی که به نام همدلی و همزبانی نام گذاری شده است می توان بسیار اثر گذار بود گفت:اگر ما بویژه دانشگاهیان و فرهنگیان که اثر گذارترین قشر جامعه هستند همدل و همزمان با دولت و ملت شویم می توانیم برجام های اقتصادی ، اجتماعی ، سیاست داخلی و فرهنگی را نیز با پیروزی به اتمام برسانیم .

****اخلاق مداری شاخصه اصلی نمایندگان مجلس 
وی با اشاره به شاخص های یک نماینده خوب افزود: یک نماینده با تراز انقلاب اسلامی باید اولین شاخصه اش اخلاق مداری باشد .
مسعودی فر خاطر نشان کرد: مردم باید رصد کنند وبدانند نامزد انتخاباتی که قبل از ورود به مجلس این معیار را رعایت نکرد به درد مجلس نظام جمهوری اسلامی نمی خورد .
وی گفت:ا ز دیگر شاخص های یک نماینده تخصص و تقید یعنی توأمان بودن علم و ایمان است .
مسعودی فر معرفت و بینش و شناخت نسبت به نیازها و استعداها ی شهرستان داشته باشد ،مودب باشد، در تعاملاتش از بالا به پایین نگاه نکند ،امانت داری و توانا باشد و گفتارش مقبول و نیک باشد ،نرم سخن بگوید،حق گو، حق طلب و صادق باشد و منفع شخصی را به منافع شهرستان وجمعی ترجیح ندهد .
وی با اشاره بیانات مقام معظم رهبری که انتخابات زود گذر است ولی اقتصاد خیلی مهتر است گفت: کسی را به مجلس بفرستیم بتواند مشکلات اقتصادی و اشتغال را حل کند. 

****کسانی به مجلس بفرستیم که شایسته این مردم باشند 
رئیس مجمتع آموزش عالی اسفراین نیز دراین مراسم اظهار کرد:روزهای پیش روزهایی است که می تواند یک نشاط انتخاباتی در کشورایجاد کند و امیدواریم دانشجویان حضور فعال داشته باشند .
حسن باقری نیا افزود: دانشجویان قشر فعال جامعه هستند که می توانند رابط بین قشر نخبگان و توده جامعه باشند .
وی اظهار امیداواری کرد: با ایجاد فضای پر شور قبل از انتخابات کمک کنیم که مردم انتخاب خوبی داشته باشند .
باقری نیا افزود: امیداوریم مجلسی داشته باشیم که شایسته مردم باشد و فرهیختگانی باشند که بتوانند کارهای اساسی برای کشور انجام دهند و روند رو به رشد کشور را سرعت بخشند .
وی با اشاره عملکرد این مجتمع آموزشی عالی گفت : چشم انداز آینده برای این دانشگاه قرار گرفتن به عنوان قطبی علمی دانشگاهای صنعتی شمال شرق کشور است .
شهرتان 127هزا رنفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.