BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

اخبار سیمای اترک خراسان شمالی 84 درصد مخاطب دارد

سید عباس وزیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر اساس آمارها، 84 درصد از مردم استان مخاطب اخبار سیمای اترک استان خراسان شمالی هستند.

وی بیان داشت: اخبار سیمای اترک خراسان شمالی دارای بخش‌های مختلف بوده و همواره سعی شده تا میزان مخاطبان افزایش یابد.

مدیر واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای خراسان‌شمالی انعکاس به هنگام اخبار را از ویژگی‌های این بخش از سیمای اترک عنوان کرد.

وی بیان داشت: همچنین بر اساس ارزیابی‌های انجام شده از سطح استان، 88 درصد از مخاطبان اخبار سیمای اترک خراسان شمالی از برنامه‌های این بخش رضایت نسبی دارند.

وی بیان داشت: واحد پژوهش صدا و سیمای استان خراسان‌شمالی برای جمع آوری آمارها و اطلاعات پیرامون موضوعات مختلف فعالیت دارد.

به گفته وزیری واحد پژوهش صدا و سیمای استان خراسان‌شمالی تنها مرکز پژوهش و نظرسنجی استان بوده که از مردم در کف خیابان‌ها در حوزه‌های مختلف اجتماعی و فرهنگی نظرسنجی می‌کند.

مدیر واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای خراسان‌شمالی تصریح کرد: این ارزیابی‌ها به طور منظم در حوزه‌های مختلف از سوی این واحد انجام می‌شود.

وی گفت: یکی از موضوعات مهمی که از سوی این واحد مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفته مسئله موادمخدر به عنوان مهم‌ترین آسیب اجتماعی و بلیه قرن نام برد.

مدیر واحد آموزش و پژوهش صدا و سیمای خراسان‌شمالی از ماهواره به عنوان یکی از آسیب‌های اجتماعی حاضر به عنوان یکی دیگر از موضوعات بررسی شده توسط این واحد برشمرد.

وی گفت: نتایج این پژوهش و بررسی‌ها در استان در اختیار مراکز مختلف و متقاضی قرار می‌گیرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.