BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

خراسان شمالی میزبان34مین نمایشگاه تخصصی دستاوردهای صنعت هسته ای کشور


به گزارش ایرنا ، از روابط عمومی استانداری؛ محمد رحیم نوروزیان یکشنبه شب در جلسه هماهنگی برگزاری نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته ای کشور در بجنورد اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاهی بهترین فرصت جهت اطلاع رسانی به مردم و دانشجویان استان خواهد بود تا موضوع انرژی هسته ای برای آنها تبیین و تشریح شود.
وی با بیان اینکه برگزاری چنین نمایشگاهی در مراکز استان ها بر عهده دانشگاه هاست اظهار امیدواری کرد: برگزاری این نمایشگاه ضمن اینکه با برنامه ریزی و نظم صورت می گیرد مردم نیز اطلاعاتی در خصوص پیشرفت های انرژی هسته ای بدست آورند.
وی تصریح کرد: علاوه بر دانشگاه ها سایر دستگاه های اجرایی نیز در این زمینه باید همکاری های لازم را داشته باشند.
نوروزیان با بیان اینکه سفرهای رییس جمهور به کشورهای اروپایی بر اساس برنامه ریزی های دقیق و هماهنگی با بالاترین سطوح عالی کشور صورت انجام می شود، خاطر نشان کرد: این سفرها ضمن اینکه نقطه مثبت و اقتدار این نظام است، نباید توسط عده ای مورد سوءاستفاده قرار گیرد.
رییس دانشگاه بجنورد نیز در این جلسه با بیان اینکه نمایشگاه تخصصی دستاوردهای هسته ای از ابتکارهای سازمان انرژی اتمی کشور است، گفت: برگزاری این نمایشگاه یکی از مهم ترین رویدادهای علمی ، فرهنگی و سیاسی است.
احمد محقر هدف از برگزاری این نمایشگاه را اطلاع رسانی از فعالیت های سازمان انرژی اتمی ایران از ابتدا تا آخرین دستاوردها انرژی اتمی عنوان کرد و افزود: این نمایشگاه در محل دانشگاه بجنورد از اول اسفند ماه به مدت پنج روز با 20 غرفه برگزار خواهد شد.
وی خاطرنشان کرد: به دلیل اینکه اطلاع رسانی در زمینه صنعت هسته ای بسیار محدود است، برپایی این نمایشگاه ها می تواند فضای آزادی را برای اطلاع رسانی در مورد جزئیات صنعت هسته ای در اختیار مردم قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.