BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها در خراسان شمالی فعال شد

دبیر کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها در خراسان شمالی گفت: کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها در خراسان شمالی فعال شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه حضرت جوادالائمه(ع) خراسان شمالی، محمد رضاپورمقدم بیان داشت: نخستین گام اجرایی در فعالیت کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها به نحو احسن انجام شد به طوری که مسئولین استانی اعم از نماینده مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان رهبری، دادستان عمومی و انقلاب بجنورد، مسئول ستاد اقامه نماز استان، مسئول جبهه پایداری استان، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان، مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های استان پس از مطلع شدن از هدف کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها، از این اقدام انقلابی حمایت کردند.


وی با اشاره به اینکه در شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها در خراسان شمالی اقداماتی انجام خواهد شد، گفت: طی روزهای آینده با همه کاندیداهای استان در این خصوص تماس گرفته شده و تمامی امور و روند این کمیته توضیح داده می‌شود.


رضاپورمقدم بیان کرد: در ادامه رمز عبور به کاندیداها داده می‌شود تا به صورت داوطلبانه اطلاعات مالی خود اعم از املاک شخصی،خودرو شخصی و حساب پس‌انداز را وارد کنند.


دبیر کمیته شفاف‌سازی اطلاعات مالی کاندیداها در خراسان شمالی بیان داشت: در گام بعدی این اطلاعات از مراجع ذی‌صلاح استعلام خواهد شد، سپس توسط رسانه‌ها منتشر می‌شود.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.