BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

تشکیل چندین پرونده تخلفات انتخاباتی در استان/رسیدگی بعد از انتخابات

رئیس کل دادگستری خراسان شمالی از تشکیل چندین پرونده تخلفات انتخاباتی کاندیداهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار اترک نیوز، حجت الاسلام نورالله قدرتی رئیس کل دادگستری خراسان شمالی در جلسه رسانه و حضور حداکثری در محل دفتر امام جمعه بجنورد با اعلام این خبر اظهار کرد: دستگاه قضا پس از تشکیل ستاد پیگیری جرائم انتخاباتی به این موضوع ورود پیدا کرد و پنج پرونده نیز در این خصوص تشکیل شد.

حجت الاسلام قدرتی با بیان اینکه باید کاندیداها پاسخگو اعمال خود باشند، تصریح کرد: بعد از انتخابات به سراغ تخلفات انتخاباتی خواهیم رفت.

وی در عین حال گفت: کمترین تخلفات انتخاباتی را در استان شاهد بوده ایم و در برخی موارد نیز اعضای ستاد های انتخاباتی کاندیداها نسبت به مواردی از تخلفات پیش از موعد آگاه نبودن که از سوی دستگاه قضا توجیه شدند.

رئیس کل دادگستری استان نقش رسانه در انتخابات را گسترده و با ابعاد وسیع عنوان کرد و افزود: رسانه زبان جامعه و حکومت است و می تواند در مدیریت و هدایت فکرها ، فرهنگ ها و ارتقای معرفت ها نقش آفرینی کند.

حجت الاسلام قدرتی در ادامه با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات پیام های داخلی و خارجی بسیاری دارد، گفت: رسانه نقش بی بدیل در حضور حداکثری مردم دارد.

وی جنگ جهان امروز را جنگ رسانه ها نامید و خاطرنشان کرد: هرکس زودتر به این فضا ورود پیدا کند و حرف خود را بزند قطعا پیروز میدان خواهد بود.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.