BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

آزمون ورود به حرفه مهندسان، در خراسان شمالی برگزار می شود

سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فن آوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی گفت : آزمون ورود به حرفه مهندسان ، کاردان های فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی همزمان در سراسر کشور در خراسان شمالی برگزار می شود.

به گزارش گروه دریافت خبر اترک نیوز؛  مجید محمدی گفت: همزمان با سراسر کشور آزمون ورود به حرفه مهندسان، کاردانهای فنی ساختمان و تعیین صلاحیت معماران تجربی در روزهای پنج‎شنبه 29/11/1394 و جمعه 30/11/1394 در این استان برگزار می شود.


وی مکان برگزاری این دوره از آزمون را دانشگاه آزاد اسلامی واحد بجنورد اعلام کرد و افزود: این آزمون در دو شیفت صبح و بعدازظهر روزهای پنجشنبه و جمعه برگزار می شود.


محمدی اظهار داشت: لینک دریافت کارت ورود به جلسه آزمونهای یادشده از روز یکشنبه مورخ 25 بهمن 94 لغایت سه شنبه 27 بهمن 94 در سامانه آزمونهای ورود به حرفه فعال می‌باشد و کلیه داوطلبان عزیز می‌توانند جهت دریافت کارت ورود به جلسه در تاریخ‌های مذکور ضمن مراجعه به سامانه مربوطه به آدرس www.inbr.ir کارت خود را دریافت نمایند.


وی گفت: این آزمون در رشته های مهندسی عمران – شهرسازی – معماری-نقشه برداری -تاسیسات مکانیکی و برقی برگزار می گرددکه مجموعا 1240نفراز رشته های فوق در آزمون ثبت نام نموده اند. 


وی همچنین افزود: در رشته های مقطع کاردانی عمران- معماری تاسیسات برقی و نقشه برداری 18نفر شرکت کرده اند و در رشته تعیین صلاحیت معماری تجربی 5 شرکت کننده ثبت نام نموده اند.


سرپرست اداره نظام مهندسی و مقررات ملی ساختمان و توسعه فن آوری های نوین ساخت اداره کل راه و شهرسازی خراسان شمالی در پایان گفت: مجموعا 1263 نفر در این آزمون ثبت نام نموده و شرکت می نمایند.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.