BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

نبود خودروی نردبان آتش نشانی زنگ خطری برای مرکز خراسان شمالی

رئیس آتش نشانی بجنورد گفت: نبود خودروی نردبان آتش نشانی زنگ خطری برای این شهر است.


گودرزی در گفت و گو با خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه از سال 88پی گیری‌های فراوانی برای خرید این خودرو انجام شده است، افزود: اما تاکنون خرید این دستگاه محقق نشده است.


وی ادامه داد: در حال حاضر یک پرونده فقط در خصوص مکاتبات انجام شده با مسئولان ذی ربط همچون استاندار برای اختصاص اعتبار به منظور خرید این خودرو تشکیل شده است.


گودرزی یادآور شد: قیمت این خودروها از سال 88که 10میلیارد ریال بوده هم اکنون به حدود 40میلیارد ریال رسیده است.


وی با اشاره به مصوبه وزارت کشور مبنی بر اختصاص حدود 70درصد از اعتبار لازم به منظور خرید این خودرو از سوی این وزارت خانه در شهرهای بیش از 300هزار نفر و تامین مابقی اعتبار از سوی استان تصریح کرد: طی مکاتبات انجام شده شهرداری با این موضوع موافقت کرده اما چه زمانی این خودرو خریداری و وارد شهر بجنورد می‌شود، خدا می‌داند.


این مقام مسئول توضیح داد: به علت عدم وجود خودروی نردبان آتش نشانی، آتش نشان‌های این شهر با خطر پذیری زیادی خدمات ارائه می‌دهند و لازم است تا هنوز تلفاتی بر جای نمانده این خودرو خریداری شود.


وی بیان کرد: به هنگام آتش سوزی در ساختمان‌های چند طبقه دود در راه پله‌ها ورود پیدا کرده و از آنجا وارد واحدهای طبقات بالاتر می‌شود که در این صورت ورود آتش‌نشان ها و خروج ساکنان ساختمان با مشکل مواجه خواهد بود این درحالیست که با وجود این خودروها، آتش نشان‌ها می‌توانند از طریق پنجره وارد ساختمان شوند.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.