BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

یک فعال اصلاح طلب: مردم بدون دیگ و قابلمه افراد توانمند را به مجلس معرفی می کنند

یکی از فعالان سیاسی اصلاح طلب خراسان شمالی گفت: مردم خراسان شمالی با حضور حداکثری در پای صندوق های رای، ثابت خواهند کرد بدون دیگ و قابلمه افراد توانمند را به مجلس معرفی خواهند کرد.

سرویس سیاسی پایتخت، اسماعیل حسین پور دوشنبه شب در جمع هواداران ستاد بانوان یکی از نامزد انتخاباتی رد صلاحیت شده خراسان شمالی با بیان اینکه طی چند سال گذشته شاهد پس رفت هایی در استان و شهرستان های مختلف از نظر مدیریتی و اجرایی بوده ایم اظهار کرد: کار نماینده کارخانه آوردن نیست، نماینده کارش قانون گذاری و نظارت است و اگر با شخص دولت و رئیس جمهور خوب باشد می تواند به جای یک کارخانه چند کارخانه بیاورد همان گونه که در اسفراین و بجنورد شاهد این تحولات بوده ایم.

وی با بیان اینکه کار یک نماینده خرج 20 میلیارد ریالی در ایام انتخابات و پهن کردن سفره برای جمع آوری آرای خود نیست گفت: فرهنگ انتخابات در شیروان باید اصلاح شود و باید ثابت کنیم دیگر به آشپزخانه رای نمی دهیم و در این استان اندیشه حاکم است نه تراول، به گداپروری و پول های کثیف پایان دهیم چرا که این در شان مردمان این دیار نیست.

عضو شورای اسلامی شهر شیروان افزود: اگر نماینده اقتدار داشته باشد و از نیروهای مقتدر استفاده کند نباید بزرگترین زندان استان را به این شهرستان اختصاص دهند.

حسین پور گفت: حضور در فعالیت های انتخاباتی مجاهدت است که ما قدردان این مجاهدت ها و ایثار هستیم و ما همان مردمانی هستیم که وقتی در سال 92 در تدبیر بزرگ دولت روحانی پای کار آمد که دروازه های بسیاری گشوده شد و امروز با انتخاب فرد اصلح می توانیم معادلات این شهر را بر هم بزنیم.

وی افزود: اگر بدخواهان نگذارند پای نامزدهای رد صلاحیت شده به مجلس برسد صدای آنان از حنجره دیگر نامزدان مورد حمایت همین عزیزان شنیده خواهد شد و بااین رد صلاحیت ها حامیان هیچ موقع خانه نشین نخواهند شد و نباید تفکر این را داشته باشیم که با رد صلاحیت نامزدان شاخص؛ رای خالی و سفید در صندوق بیندازیم.

شهرستان شیروان با 157 هزار نفر جمعیت یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد که براساس آخرین تایید صلاحیت ها شده 10 نفر در این حوزه برای کسب آن رقابت می کنند.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.