BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

تونل انرژی در خراسان شمالی قابلیت اجرا ندارد

مدیر عامل شرکت آبفای خراسان شمالی گفت: اجرای تونل انرژی در خراسان شمالی به سبب بالا بودن هزینه‌های آن فعلا قابلیت انجام ندارد.

سید ابراهیم علوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: پروژه تونل انرژی، اکنون در برخی از شهرها از جمله در قسمت‌هایی ازشهر مشهد اجرایی شده است.


وی گفت: اجرای تونل انرژی در خراسان شمالی، نیازمند تامین اعتبارات لازم به منظور اجرای این طرح است که البته در این طرح صرفا برخی از شرکت‌های خدمات‌رسان این قابلیت را داشته تا از این ظرفیت استفاده کنند.


مدیر عامل شرکت آبفای خراسان شمالی بیان داشت: اجرای هر کیلومتر از تونل انرژی اعتبارات خاصی را می‌طلبد که اکنون شرایط آن فراهم نیست.


وی درباره افت فشار آب در برخی از مناطق شهر بجنورد بیان داشت: شرکت آبفا صرفا تامین فشار آب دو سقف را بر عهده دارد.


علوی با اشاره به بلند مرتبه‌سازی در سال‌های اخیر در مرکز خراسان شمالی تصریح کرد: بر اساس قانون سازندگان این واحدها با انجام تدابیری، فشار آب را برای این واحدها تامین و حفظ کنند.


وی بیان داشت: امروز همه شهروندان ساکن در سطح شهرهای استان از آب سالم و با کیفیت برخوردار هستند، همچنین با پیگیری‌ها این شرکت هم اکنون همه شهروندان بجنورد از آب با کیفیت سد شیرین دره برخوردار هستند.


مدیر عامل شرکت آبفای خراسان شمالی بیان داشت: این در شرایطی بود که در گذشته بخشی از مرکز استان از این قابلیت بی‌بهره بود.


علوی با یادآوری اینکه خوشبختانه با تدابیر شرکت آب و فاضلاب، قطعی آب در شهرهای استان در سال‌های اخیر وجود نداشته است گفت: البته برخی شهرها مثل آشخانه با مشکل افت آب مواجه بوده که اکنون در حال پیگیری برای برطرف کردن این مشکل هستیم.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.