BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

به دنبال ایجاد مجلسی با حداکثر نیروی اصولگرا هستیم

عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان‌شمالی گفت: به دنبال ایجاد مجلسی با حداکثر نیروی اصولگرا هستیم.


احمدنیا در نشست رسانه‌ای انتخابات در خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه خراسان‌شمالی، با اشاره به اینکه شورای هم گرایی اصولگرایان استان از سال گذشته جلسات متعددی را به منظور انتخاب کاندیدای مورد حمایت برگزار کرده است، افزود: طی نظر سنجی و برگزاری جلسات با افراد مختلف و کاندیداها به این نتیجه رسیدیم که در حوزه انتخابیه بجنورد موسی الرضا ثروتی، قاسم جعفری، در حوزه انتخابیه شیروان علی جدی، در حوزه انتخابیه اسفراین هادی قوامی و در حوزه انتخابیه فاروج حجت الاسلام و المسلمین رستمی انتخاب شده اند.


وی با اشاره به اینکه تعدد کاندیداهای اصولگرا یکی از مشکلاتمان بوده است، ادامه داد: اما معتقد هستیم که جمع آراء اصولگراها بیش از اصلاح طلبان خواهد بود.


وی در پاسخ به این سوال که در حوزه انتخابیه بجنورد حدود شش کاندیدای اصولگرا وجود دارد که دارای آراء خوبی نیز هستند و آیا این امر برای این شورا جای نگرانی دارد، اظهار کرد: شورای هم‌گرایی اصولگرایان استان به این افراد نامه ای ارسال کرده و شرایط را برای آن‌ها توضیح داده است تا به نفع دو کاندیدای مورد حمایت انصراف دهند.


وی ابراز امیداواری کرد تا طی چند روز باقی مانده این افراد مصالح را در نظر گرفته و انصراف خود را اعلام کنند .


احمدنیا در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه برخی هادی قوامی را حامی دولت اعلام کرده اند و اگر وی در لیست اصلاح طلبان قرار گیرد، شورای همگرایی از وی حمایت خواهد کرد، توضیح داد: این شورا مانع رای دادن دیگران به کاندیدای مورد حمایت نخواهد شد، منتها در خصوص هادی قوامی(کاندیدای حوزه انتخابیه اسفراین) بررسی‌هایی به عمل آمده و وی در مجموعه اصولگرایان قرار دارد.


وی تصریح کرد: هادی قوامی 100درصد اصولگراست و طی چهار سالی که نماینده مجلس بوده، تکلیف آن مشخص است.


وی گفت: شورای همگرایی اصولگرایان استان محال می‌داند که هادی قوامی جزء اصلاح طلبان باشد.


وی در پاسخ به این سوال که برخی از کاندیداهای اصولگرای بجنورد به جزء کاندیدای مورد حمایت این شورا خود را جزء دو نفر برتر در حوزه کسب آراء معرفی کرده اند، اظهار کرد: این افراد اگر این حرف‌ها را نزنند باید از دور خارج شوند و از سوی دیگر بررسی‌های به عمل آمده نشان داده است که کدام یک از کاندیداهای اصولگرا از آراء بیشتری برخوردار هستند.


عضو شورای همگرایی اصولگرایان خراسان‌شمالی در ادامه با اشاره به اینکه تاکنون جمهوری اسلامی ایران الگوی موفقی بوده که به دنیا معرفی شده است، بیان کرد: این نظام با خود استقلال و آزادی را به همراه داشته است و از زمان پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون 30دور از انتخابات برگزار شده که در هیچ جای دنیا چنین چیزی وجود نداشته است.


وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم در این دور از انتخابات حقانیت نظام را اثبات و استکبار را ناامید خواهد کرد.


وی اظهار کرد: جریان اصولگرایی در انتخابات گذشته امتحان خوبی را پس داده است و از سوی دیگر در مقاطع مختلف همچون فتنه88 و کوی دانشگاه نشان داده است که همیشه پای کار است و این امر موجب شده تا مردم از این جریان حمایت کنند.


وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مجلس همراه با دولت چه قدر می‌تواند در توسعه مسائل فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی تاثیر گذار باشد، گفت: مجلس شورای اسلامی باید مستقل باشد، مجلس همراه با دولت مشکلاتی را به همراه خواهد داشت.


احمدنیا افزود: مجلس مستقل به این معنا نیست که دولت را همراهی نکند، بلکه در زمان لازم به آن کمک کند.


وی با اشاره به روز بعد از انتخابات اظهار کرد: تاکنون انتخابات زیادی در این کشور برگزار شده و هیچ اتفاقی برای آراء مردم نیفتاده است و در این دور از انتخابات نیز نخواهد افتاد.


وی تاکید کرد: رای دهندگان باید به این موضوع توجه داشته باشند که دنیا منتظر است تا موردی را پیدا کرده و آن را در بوق و کرنا کنند و به طرفدارهای کاندیداها توصیه می‌کنم از اظهار نظر غیر مسئولانه خودداری کنند.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.