BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

ایرتور به دنبال برقراری پرواز در فرودگاه بجنورد

تین نیوز | افزایش پرواز و ایجاد مسیرهای جدید پروازی در فرودگاه بجنورد طی نشست مشترک با حضور مسئولان شرکت هواپیمایی ایران ایرتور و معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی مورد بررسی قرار گرفت.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی فرودگاه بجنورد،  علی نیا معاون عمرانی استانداری خراسان شمالی ضمن استقبال از حضور بخش خصوصی در استان در جهت برقراری پروازهای جدید در فرودگاه بر پشتیبانی و همکاری این استان از بخش خصوصی تاکید کرد.


همچنین شکاری رئیس هیات مدیره هواپیمایی ایران ایرتور ضمن ابراز علاقه به حضور در استان خراسان شمالی و برقراری پروازهای این شرکت در فرودگاه بجنورد با تضمین انتخاب این فرودگاه به عنوان محل استقرار دو فروند هواپیما و برقراری پرواز در مسیرهای مورد نظر استان خواستار همکاری مالی استانداری خراسان شمالی با این شرکت برای تهیه هواپیما شد.

در ادامه راهکارهای ممکن و ظرفیت های دیگر استان مورد بررسی قرار گرفت.


 همچنین حمیدان پور مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایرتور ضمن مناسب خواندن امکانات فرودگاه بجنورد بر فراهم کردن هرچه بیشتر زیرساختها برای برقراری پروازهای مسافری و پروازهای کارگو تاکید کرد.


گفتنی است، در جلسه ای جداگانه با حضور رئیس اتاق بازرگانی و رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان خراسان شمالی نیز فرصت های اقتصادی در زمینه جابجایی بار به صورت هوایی بین استان خراسان شمالی و کشورهای همجوار و همچنین سایر استان های کشور مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.