BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

ساخت تصفیه خانه گلستان شهر بجنورد ۷ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: ساخت تصفیه خانه منطقه‌ای و غیرمتمرکز در گلستان شهر بجنورد هفت میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.


به گزارش نسیم نیوز، سیدابراهیم علوی اظهار کرد: شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی به منظور ارائه خدمات مطلوب به شهروندان و مشترکین خود، اقدامات موثری را در برنامه کاری قرار داده است.


وی استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی را مهم‌ترین عامل در ارائه خدمات بهتر به شهروندان دانست و افزود: برون سپاری فعالیت‌ها و خدمات شرکت آب و فاضلاب استان یکی از رویکردهای اصلی است.


علوی اظهار کرد: در امر برون سپاری تاکنون بخشی از خدمات شرکت آب و فاضلاب استان در۱۱ شهر به بخش خصوصی واگذار و برون سپاری شده است.


وی گفت: این در حالی است که شرکت آب و فاضلاب استان برای ساخت تصفیه خانه شهرستان شیراون نیز از ظرفیت بخش خصوصی استفاده می‌کند.


علوی همچنین از ساخت تصفیه خانه گلستان شهر بجنورد برای جمع آوری پس آب یک هزار خانوار در این شهرک خبر داد و افزود: برای ساخت این تصفیه خانه منطقه‌ای وغیرمتمرکز هفت میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی گفت: اجرای تصفیه خانه گلستان شهر بجنورد با استفاده از روش نوین به صورت پایلوت انجام می‌شود و در صورت موفقیت در سایر مناطق شهری نیز اجرا خواهد شد.


گفتنی است، در حال حاضر ۱۸۱هزار و ۷۴۹ مشترک تحت پوشش شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی هستند.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.