BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

طرح نوروزی حمل و نقل خراسان‌شمالی از 25 اسفند آغاز می‌شود

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی گفت: طرح نوروزی حمل و نقل این استان از 25 اسفند آغاز می‌شود.

سعید سبحانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: طرح نوروزی حمل و نقل استان خراسان‌شمالی از 25 اسفند آغاز و تا 15 فروردین ادامه خواهد یافت.


وی بیان داشت: حمل و نقل و پایانه‌های استان خراسان‌شمالی برای ارائه خدمات مناسب به مسافران نوروزی در حال اجرای طرح نظارت و آماده‌سازی ناوگان حمل و نقل عمومی است.


مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی با بیان اینکه در این راستا طرح‌های مشترک بازدید فنی از همه ناوگان حمل و نقل عمومی توسط کارشناسان این اداره‌کل و پلیس انجام می‌شود گفت: در اجرای این طرح، وضعیت خودروها بررسی و چک لیست شده و در صورت معیوب بودن ناوگان موارد به منظور رفع عیب به شرکت یا راننده خودرو اعلام می‌شود.


وی بیان داشت: رانندگان خودروهایی که وسیله آنان مشکلات فنی داشته موظف هستند تا ظرف یک هفته نسبت به رفع عیب اقدام کنند.


سبحانی همچنین از تشکیل گشت‌های مشترک حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در آستانه نوروز در اجرای طرح نوروزی حمل و نقل استان خبر داد.


وی گفت: در این طرح مشترک، کارشناسان این دستگاه‌ها در پایانه‌ها و شرکت‌های مسافربری استان حضور یافته و نظارت‌های لازم را در راستای خدمات‌رسانی هر چه بهتر به مردم در نوروز انجام می‌دهند.


 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های خراسان‌شمالی بیان داشت: برای آگاهی مردم از حقوق خود در استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی بروشورهایی نیز به همین مناسبت توزیع خواهد شد.

*******************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.