BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

۵۳ مسجد استان خراسان شمالی پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود

به گزارش تبیان به نقل از خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کارشناس مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره به برنامه های این ستاد در راستای بهره مندی معنوی مسافران و زائران در ایام تعطیلات نوروز، اظهار کرد: تبلیغات اسلامی خراسان شمالی در این زمینه برنامه های متعددی را پیش بینی کرده که به مرور اجرا می‌شود.

حجت‌الاسلام «هاشمی» تجهیز مساجد ورودی شهرستان ها و بخش های مختلف استان خراسان شمالی و نیز مساجد و نمازخانه های بین راهی برای استقبال، پذیرایی و خدمات دهی مطلوب معنوی به مسافران نوروزی را از جمله این برنامه ها عنوان کرد و افزود: در این زمینه ۵۳ مسجد و نمازخانه بین راهی در جاده های اصلی خراسان شمالی پیش از شروع مسافرت های نوروزی آماده سازی و تجهیز می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: افزون بر تجهیز و ساماندهی مساجد بین راهی در استان، نهاد تبلیغات اسلامی در ایام نوروز برای تأمین ائمه جماعت و پاسخ گویی به مسائل شرعی مسافرین در مساجد و نمازخانه های بین راهی نیز اقدام لازم را انجام خواهد داد.

کارشناس مساجد اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان شمالی با اشاره بر ساماندهی هر چه بهتر مساجد و نمازخانه های بین راهی در تعطیلات ابتدای سال جدید، برگزاری مراسم لحظه تحویل سال نو نیز در این مساجد تصریح کرد: همچنین هماهنگی لازم با هیئت امناء مساجد سطح شهر و بین راهی در خصوص بازبودن مساجد در وقت نماز انجام شده است.

وی افزود: مسافران نوروزی می توانند از فضای مساجد برای اقامه نماز و همچنین از، کمپ های چادر در وخدمات دارویی، برنامه های مشاوره ای و اطلاع‌رسانی استفاده کنند.

〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰〰

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.