BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

ظرفیت فرهنگی رویداد بزرگ ورزشی 14 فرودین پررنگ تر دیده شود

اسفراین - ایرنا - فرماندار اسفراین گفت: ظرفیت های فرهنگی وگردشگری رویداد بزرگ ورزشی 14فروردین در شهرستان پر رنگ تر دیده شود.


به گزارش ایرنا مهدی عابدی روز یکشنبه در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان اسفراین در سال 94 با اشاره تشکیل جلسات برنامه ریزی برای برگزاری رویداد بزرگ ورزش کشتی با چوخه 14فروردین دراین شهرستان اظهار کرد: از ظرفیت های این رویداد ورزشی و فرهنگی بزرگ به خوبی استفاده شود .

وی افزود: با برنامه ریزی درست باید از این فضا و موقعیت برای معرفی شهرستان و برگزاری تورهای گردشگری این ایام بهره برد . 

*تدابیر لازم برای شناخت ظرفیهای گردشگری شهرستان فراهم شود 

فرماندار اسفراین با اشاره به پتانسیل های خوب گرشگری طبیعی ، تاریخی و مذهبی شهرستان اسفراین افزود: باید قدردان این ظرفیت های گردشگری باشیم وهمه دستگاه های متولی برای ساماندهی و شناسایی ظرفیت های گردشگری شهرستان به مسافران و ایجاد کسب رونق اقتصادی از این مسیر تلاش کنند .

عابدی با اشاره درپیش بودن سال نو گفت: ستاد تسهیلات سفرهای نورزی شهرستان تدابیرو برنامه ریزی های لازم را برای استفاده از ظرفیت گردشگری شهرستان و شناخت آن به مسافران نوروزی انجام دهد وشهرداری نیز آماده سازی شهر برای استقبال از بهار را به روزهای اخر سال موکول نکند .

وی دربخشی دیگر از سخنان خود با شاره به برگزاری پرشور حماسه 7 اسفند ومشارکت 73درصدی مرد م شهرستان دراین انتخابات گفت: انتخاباتی بدون حاشیه و چالش در شهرستان برگزار شد .

عابدی با تبریک به منتخب مردم شهرستان اسفراین در مجلس دهم افزود :مجلس دهم باید متمرکز بر حل مشکل اشتغال و معیشت و توسعه اقتصادی باشد .

وی افزود : در زمینه اشتغال باید فعالیت بیشتری درشهرستان انجام شود و هر دستگاهی که بتواند یک شغل ایجاد کند یا حداقل آن را حفظ کند .

عابدی افزود : نمایندگان مجلس نیز باید باتصویب قوانین روشن و تسهیل کننده دراین امر مشارکت می کنند .

وی افزود: با توجه به ظرفیت بزرگ کشاورزی و دامی شهرستان سرمایه گذاری در حوزه صنایع تبدیلی باید گسترش یابد .

شهرستان 127هزار نفری اسفراین در 60کیلومتری جنوب شرقی بجنورد مرکز خراسان شمالی قرار دارد .

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.