BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی
BOJPRESS بجنورد پرس

BOJPRESS بجنورد پرس

پربازدید ترین وبلاگ خبری استان خراسان شمالی

۲ هزار نوعروس نیازمند خراسان شمالی در انتظار دریافت جهیزیه

بجنورد- مدیرکل کمیته امداد امام خراسان شمالی گفت: هم اکنون دو هزار نوعروس نیازمند تحت حمایت کمیته امداد استان در انتظار دریافت جهیزیه هستند.


عباس اهرابی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از وظایف و رسالت‌های اصلی کمیته امداد، ترویج و تسهیل سنت حسنه ازدواج، تحکیم و تقویت بینان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های فردی و اجتماعی در بین جوانان در شرف ازدواج است.


وی گفت: به راین اساس کمیته امداد خراسان شمالی کمک به ازدواج نیازمندان را در چهار فصل کاری از جمله اهداء جهیزیه به دختران تحت پوشش، دختران نیازمندی که تحت پوشش نبوده و موردی خدمت دریافت می‌کنند، کمک به ازدواج زنان سرپرست خانوار و هدیه ازدواج به پسران، تعریف کرده است.


اهرابی مهم‌ترین نیازمندی در کمیته امداد خراسان شمالی را بحث جهیزیه عنوان کرد و افزود: هم اکنون دو هزار نوعروس نیازمند و تحت پوشش کمیته امداد استان در انتظار دریافت جهیزیه هستند.


وی در خصوص اقدامات این نهاد به منظور تقویت بنیان خانواده نیز افزود: کمیته امداد خراسان شمالی در راستای تحکیم بنیان خانواده کارگاه‌های آموزشی مختلفی قبل و بعد از ازدواج برای نوعروسان تحت حمایت این نهاد برگزار می‌کند.


اهرابی گفت: با توجه به رشد روز افزون طلاق در جامعه، پیشگیری از این آسیب اجتماعی مهم را نیازمند همکاری و انجام اقدامات موثر از سوی نهادهای مختلف دانست.


مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی همچنین تاکید کرد: مردم خیر و نیکوکار خراسان شمالی از کمک‌های نقدی خود در راستای کمک به نوعروسان، ایتام و سایر نیازمندان تحت حمایت این نهاد دریغ نکنند.


به گزارش خبرنگار مهر، هم اکنون ۳۴ هزار خانوار در قالب ۷۵ هزار نفر در خراسان شمالی تحت پوشش کمیته امداد این استان قرار دارند.


**************************************

https://telegram.me/joinchat/CLYsBzyBF5KPdIJq0axzLQ

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.